Autor |
Wiadomość |
Jaku |
Wysłany: Śro 7:19, 30 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Mam tego samego typu przebarwienia, te ciemne plamy tylko w mniejszej ilości i technicoll baardzo powoli ale daje radę.
 |
|
 |
DeFi |
Wysłany: Wto 23:49, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Ale efekt będzie piorunujący
Pamiętam jak polerowałem ranty felg w ER-5. 1 dzień jedna felga. Kciuk przez tydzień mnie bolał. Ale efekt pracy był rewelacyjny. |
|
 |
Tomaszek |
Wysłany: Wto 22:57, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Dokładnie tak. 2000 na wodę i kolejna godzinka. Prze....ana robota |
|
 |
DeFi |
Wysłany: Wto 20:55, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Moje kolektory raczej nie nadają się na powierzchowne odświeżenie bez demontażu:
aczkolwiek po godzince pracy z Auto Max'em:
Te ciemne plamy ciężko schodzą. Trzeba by je potraktować papierem ściernym (może wodny da radę by nie robić zbyt głębokich rys) |
|
 |
Tomaszek |
Wysłany: Wto 10:32, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Z kilometra na kilomert robią się coraz bardziej złote, ale nie przebiega to jakoś wyjątkowo szybko. Od renowacji w lutym zrobiłem jakieś może 2000 km. Moje wyglądały już "słabo" i zdecydowałem się je zdjąć bo większe ich zapuszczenie stałoby sie już pewnie prawie niemożliwe do renowacji bez całościowej ingerencji papierem ściernym. I to jest właśnie moim zdaniem najlepszy moment na odrestaurowanie kolektora. Gdy kupowałem motocykl to kolektor był przez niemca zadbany i ten stan mam zamiar utrzymywać.
Ech te nowe, tanie konstrukcje układów wydechowych. Gdzie im do tych stosowanych 10 lat temy. Nie ma się więc co dziwić, że tłumik do naszej Kawy kosztuje 2 tysięce albo więcej. |
|
 |
Jaku |
Wysłany: Pon 23:15, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
O, i to się nazywa fachowa porada Doprawdy mocno wahałem się czy je demontować czy nie. Głębokich wżerów nie ma ale i tak co się trzeba namęczyć to historia.. Ja używam Technicolu do Inoxu i Al ale może warto spróbować Autosolu, czytałem o nim i ma dobrą opinię.
Powiedz mi jeszcze, po doczyszczeniu do oryginalnego wyglądu i jeździe kolektory zachowały "kolor" stali nierdzewnej czy pokryły się lekko żółtawym filmem? |
|
 |
Tomaszek |
Wysłany: Pon 22:45, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Tak, oczywiście , że zamienniki.
Jeśli Twój kolektror nie posiada korozji głębokich wżrzerów mega rys itp. a zdjęcia na to wskazują, to nie demontuj układu. Każdy demontaż to jakiś tam uszczerbek na zdrowiu. Po co skracać życie .Autosol + długa szmatka i do boju. Przecież tym trzeba jeździć |
|
 |
Jaku |
Wysłany: Pon 22:00, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Żeby go gruntownie doczyścić bo wątpię żebym doszedł w każde miejsce bez demontażu.
To rozumiem, że kolektory przykręcone są nakrętkami? Gdzie kupowałeś uszczelki, domyślam się, że nie oryginały. |
|
 |
Tomaszek |
Wysłany: Pon 16:39, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
W jakim celu chcesz demontować układ ?
Szpilek w tym celu nie trzeba i nie należy wykręcać.
Ja założyłem uszczelki po 6 zł na rurkę i jkoś od zimy nic złego sie nie dzieje |
|
 |
Jaku |
Wysłany: Pon 16:22, 28 Kwi 2014 Temat postu: Kolektor wydechowy |
|
Ostatnio zastanawiałem się nad demontażem ukadu. Robił to ktoś może? Jedna z teorii mówi, że jeśli nie trzeba to lepiej szpilek kolektorów nie ruszać bo może się skończyć ukręceniem. Do tego może potrzebne byłyby nowe uszczelniacze a dla jednego wyedechu komplet ok. 20zł. |
|
 |