Autor |
Wiadomość |
DeFi
Administrator
Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września
|
Wysłany: Pon 20:45, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Utworzyłem nowy dział "Warsztaty, sklepy"
Na te tematy proszę teraz pisać tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
dawnarozniak
Podawacz śrubek
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 13:00, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Też będę musiał wymienić za niedługo tarcze, i powiem szczerze , że jedyną opłacalną opcją są używki w dobrym stanie. Części do tego moto są masakryczie drogie ( coś na ten temat wiem ;] ) i trzeba na nie czekać nieskończoność. Np. płytki zaworowe cena 40 zł za sztukę ja musiałem wymienić 7 co daje już pokażną sumę, gdzie w przypadku większości moto jedna płytka to koszt około 10 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DeFi
Administrator
Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września
|
Wysłany: Pon 16:35, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A dodatkowo w większości moto sprawdzasz luzy, zamawiasz w lokalnym sklepie motocyklowym odpowiednią płytkę i po 2-3 dniach (bądź od razu jak mają na miejscu) składasz moto do kupy.
W przypadku ZRki sprawdzasz luzy, zamawiasz w serwisie płytki. Dowiadujesz się że musisz zamówić od razu dwie bo jednej nie sprowadzą. Następnie czekasz z rozebranym moto ok 2 tygodni na dostawę, bo płytki ściągają z głównego magazynu w Holandii.
Dobrze że zawory robię zimą, bo w środku sezonu chyba szlag by mnie trafił słysząc raiderów za oknem w czasie gdy ja jeździć nie mogę, bo moto rozebrane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jaku
Podawacz śrubek
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 14:42, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
W instrukcji pod minimalnymi wartościami granicznymi grubości tarcz jest zapis: Runout (Standard: nie więcej niż 0,2mm; Service Limit 0,3mm). Ktoś wie o co chodzi? Czy o dopuszczalne różnice pomiędzy pomiarem grubości tarcz na obwodzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ptaku
Podawacz śrubek
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 15:01, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Chodzi o dopuszczalne bicie tarcz na boki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|